Training Klantgericht handelen

Online winkelen is en blijft populair. Op het moment dat je dit leest is de verhouding fysiek versus online 50:50. Daar zul jij als retailer niet persé blij mee zijn. Heb je naast je fysieke winkel geen online verkoopkanaal, dan zul je je echt moeten onderscheiden van het gemak van online om de klant in jouw winkel te krijgen en te houden. Hoe?

Onderscheid je met service, advies, met klantgericht denken. Daar zit hem de kneep. Toch? Hoe zit het met jouw medewerkers?

Training zorgt voor bewustwording van handelen

Heten ze jouw klant welkom, zorgen dat deze zich gezien voelt en weten ze hen goed te adviseren? Of vergeten je medewerkers dat soms omdat ze toch hun collega even over het leuke weekend willen vertellen. Oh, en een vriendin heeft zoiets leuks op Insta gezet, even kijken. Herken je iets? Het is een veelgehoorde klacht. Maar beseffen ze dit? Bewustwording is het sleutelwoord.

Met een praktische, interactieve training zorg ik in één dag dat jouw medewerkers geïnspireerd, gemotiveerd en zelfverzekerd voor je aan de slag gaan met klantgerichtheid als rode draad in hun handelen. Heb je nog specifieke wensen met betrekking tot jouw organisatie, dan passen we de training daarop aan.De training is geschikt voor zowel nieuwe medewerkers als voor werknemers die al langer meelopen.

Heb ik je getriggerd en kun je mijn ondersteuning gebruiken? Neem vrijblijvend contact op om direct een vrijblijvende kennismaking te plannen. Ik licht je daarin graag een en ander toe.

Graag hoor ik meer!
Trainingsdag Klantgericht handelen

Hier kan ik je ook mee helpen!

Coaching

Adviessessie

Advies

Wie gingen je voor?